Artykuł

Skuteczność Google Adwords
Skuteczność Google Adwords

Jeżeli jest tak, iż komunikacja marketingowa w przeglądarce jest dla nas w tym momencie zyskowna to nie znaczy, iż będzie rentowna także za pewien czas. Aukcyjny charakter tego rodzaju reklamy wywołuje, iż powoli opłaty reklamowania się w nim wzrastają.

Można każdego miesiąca podwyższać opłaty za kliknięcie, aby móc robić reklamę w najpopularniejszej przeglądarce. Można reklamować się również za pośrednictwem obcych stron jednakże jest to proces długotrwały, aczkolwiek o wiele bardziej tańszy. Aukcyjny charakter, który ma reklama adwords w połączeniu z ograniczoną ilością istotnych konkurentów w sektorze prowadzi do walki cenowej o pozycję reklamy w linkach sponsorowanych. Na takiej wojnie zarabiają wyszukiwarki, które za tę samą liczbę kliknięć przyjmują coraz to większe pieniądze.

W takiej sytuacji zarobek z inwestycji w odsyłacz sponsorowany systematycznie wzrasta, niezwykle często dochodząc do granicy opłacalności reklamy. W skrajnych wypadkach może się również okazać, iż ze powodów prestiżowych określona firma zdecyduje się na reklamę przy zastosowaniu linków sponsorowanych nie osiągając zysków, ale nie jest to dobre zjawisko.

Podobne

Bo liczy się wygoda

Podczas dobierania dodatkowego wyposażenia do naszego samochodu, nie zawsze liczy się jedynie wrażenie estetyczne, ale również ważna jest dla n...
Czytaj więcej >>

Jaki język wybrać?

Nieraz mamy ochotę rozpocząć naukę języka angielskiego. Nieraz po prostu chcemy, aby nasze dzieci uczyły się jakiegoś języka obcego. Zadajemy sobie wt...
Czytaj więcej >>

Planowanie ogrodu

Aranżując ogród w Lublinie pożądane byłoby mieć świadomość, ile kosztuje jego założenie. Przy systemowym usposobieniu do konstrukcji ogrodu god...
Czytaj więcej >>