Artykuł

Zakupy alkoholu - hitem jest polska wódka
Zakupy alkoholu - hitem jest polska wódka

Niejaki instytut badawczy Euromonitor zdołał przeprowadzić badania o szumnej nazwie - Millionairs Club 2011, rezultaty są olśniewające. Rekordziści tej listy firm i produktów zdołali wykazać że aż pięciu z trzydziestu „koni pociągowych” pochodzi z naszego kraju właśnie. A konkretnie, to nasze rodzime marki wódek podbijają gusta klientów na świecie i ich, rzecz jasna portfele, zatem bez wątpienia mamy się czym my Polacy chwalić. Najwyższe miejsce pośród zakupów klientów Polskich wódek zajmuje – wódka Luksusowa, przy czym sprzedaż ta nadal rośnie, bynajmniej jednak nadal jej daleko Stock Prestiże, jakiej wzrost sprzedażowy to bajońskie 400 procent wzrostów.

Co atrakcyjna sama ta wódka i marka są znane również w naszym kraju, jej zaś Polska wersja wódki 1906 uplasowała się na szóstej pozycji owego prestiżowego rankingu. Z kolei druga ich marka – wódka Czysta de Luxe zajęła w rankingu pozycję numer dziesięć. Sławetna Żubrówka – autorstwa firmy CEDC to „pomyślne” miejsce trzynaste. Słynny zaś Sobieski – jakiego współudziałowcem i twarzą reklamową na skalę globalną jest gwiazda Hollywood – Bruce Willis, zajęła dopiero pozycję dwudziestą dziewiąta, niemniej to sprzedaż tego trunku paradoksalnie najszybciej pnie się w górę jak wynika z rankingowych zestawień poprzednich edycji. Widać zatem że z Polskimi trunkami nie jest tak tragicznie, wspomnieć tylko że zarówno Polacy i Skandynawowie w szczególności – gdzie wódkę produkuje się tradycyjnie z ziemniaków i żyta, bali się że popyt na nią spadnie z chwilą gdy wedle zarządzeń Unii Europejskiej wódką będzie można nazywać nawet płyn alkoholowy wyprodukowany z Bananów, pomarańczy i czego tam jeszcze znajdzie się pod ręką.

Klienci jakich na to stać i mają ochotę zawsze robią zakupy dobrych i konkretnych jakością i recepturą produktów. Bynajmniej jeżeli idzie o alkohol to paradoksem jest fakt że pomimo ustaw o wychowaniu w trzeźwości nadal we wszystkich krajach się alkohol w ogóle produkuje, zaś firmy je produkujące liczą zyski. Z drugiej jednak strony doświadczenia choćby amerykańskiej prohibicji z przed wojny ukazują bez wątpienia że tego nie sposób wyeliminować wcale. Ludzie pod każdą szerokością geograficzną na świecie pili wódkę, piją wódkę i pić również będą wódkę, a tego faktu nic nie jest w stanie zmienić i przypomina to walkę z wiatrakami.

Podobne

Zabiegi upiększające na rozszerzone naczynka

Zabiegi upiększające na rozszerzone naczynka to specjalne zabiegi dla osób które mają problemu z powstawaniem na skórze siatek lu...
Czytaj więcej >>

Zalety i wady reklamy internetowej

Marketing to zespół procesów zmierzających do tego ażeby usatysfakcjonować konsumenta wiernie z jego potrzebami a za jednym zamachem uzy...
Czytaj więcej >>

Bruce Lee. Dzieciństwo i młodość

Bruce Lee urodził się 27 listopada 1940 roku, w San Francisco. Jego rodzice byli aktorami chińskiego teatru i w owym czasie odbywali tourne po Sanach ...
Czytaj więcej >>