Artykuł

Skuteczność Google Adwords
Skuteczność Google Adwords

Jeżeli jest tak, iż komunikacja marketingowa w przeglądarce jest dla nas w tym momencie zyskowna to nie znaczy, iż będzie rentowna także za pewien czas. Aukcyjny charakter tego rodzaju reklamy wywołuje, iż powoli opłaty reklamowania się w nim wzrastają.

Można każdego miesiąca podwyższać opłaty za kliknięcie, aby móc robić reklamę w najpopularniejszej przeglądarce. Można reklamować się również za pośrednictwem obcych stron jednakże jest to proces długotrwały, aczkolwiek o wiele bardziej tańszy. Aukcyjny charakter, który ma reklama adwords w połączeniu z ograniczoną ilością istotnych konkurentów w sektorze prowadzi do walki cenowej o pozycję reklamy w linkach sponsorowanych. Na takiej wojnie zarabiają wyszukiwarki, które za tę samą liczbę kliknięć przyjmują coraz to większe pieniądze.

W takiej sytuacji zarobek z inwestycji w odsyłacz sponsorowany systematycznie wzrasta, niezwykle często dochodząc do granicy opłacalności reklamy. W skrajnych wypadkach może się również okazać, iż ze powodów prestiżowych określona firma zdecyduje się na reklamę przy zastosowaniu linków sponsorowanych nie osiągając zysków, ale nie jest to dobre zjawisko.

Podobne

Stosowne pozwolenia na budowę domu

Wydawać się może, iż do budowy domu potrzebny jest teren, odpowiednie zezwolenie, środki finansowe – własne lub z kredytów i ekipa. T...
Czytaj więcej >>

Reklama słowna

Reklama słowna to reklama, która dzisiaj jest bardzo doceniana. Jest to bardzo korzystne, bo znacznie lepiej weryfikuje osoby, które pro...
Czytaj więcej >>

Czasopisma dla rodziców

Wiele młodych, niedoświadczonych mam zadaje sobie takie pytania jak te. Gdzie kupić najlepszy wózek? Czym karmić niemowlaka? Jakie pieluszki są...
Czytaj więcej >>