Artykuł

Zalety i wady reklamy internetowej
Zalety i wady reklamy internetowej

Marketing to zespół procesów zmierzających do tego ażeby usatysfakcjonować konsumenta wiernie z jego potrzebami a za jednym zamachem uzyskać cel którym jest szczególnie zysk w postaci pieniędzy.

Marketing jest źródłem zyskiwania nowych klientów i w jego ramach charakteryzuje się różne warianty działalności mającej na celu jak największą sprzedaż. Ostatnio nadzwyczaj atrakcyjna jest reklama internetowa,  za pomocą , jakiej można trafić do współczesnych, jak i przyszłych konsumentów. Ten sposób zyskiwania odbiorców prowadzony jest w Internecie przy zachowaniu stosownych narzędzi. Obejmuje sprzedaż, reklamę, badania marketingowe, budowanie dodatniego wizerunku marki, oraz obsługę konsumenta. Narzędzia marketingowe jakie dostępne są w Wirtualnej przestrzeni umożliwiają na interaktywną jak również skuteczną komunikację, niż tradycyjne metody promocji.

Do narzędzi tych zalicza się pocztę elektroniczną jak również listy wysyłkowe, reklamę online, programy lojalnościowe oraz odpowiednio zaplanowana strona www. Za pomocą tych narzędzi możliwe jest zbieranie danych o klientach, a po pewnym czasie wykorzystywanie ich do przedstawiania dostosowanych do potrzeb informacji o firmie jak również jej produktach. 

Podobne

Jaki język wybrać?

Nieraz mamy ochotę rozpocząć naukę języka angielskiego. Nieraz po prostu chcemy, aby nasze dzieci uczyły się jakiegoś języka obcego. Zadajemy sobie wt...
Czytaj więcej >>

Pozycjonowanie - genialna forma reklamy

Do tej pory większa część ludzi posiadająca własny biznes ogłaszała się w przeróżnego typu gazetach czy też w telewizji. Niemniej jednak razem ...
Czytaj więcej >>

Ustawowe rodzaje rachunków prowadzonych przez banki

Akt normatywny, jakim jest ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku prawo bankowe, dzieli w artykule 49 rachunki na poszczególne kategorie. Rozr&oac...
Czytaj więcej >>